Nijmegen: Het einde van de manager event, 6 september 2016, De Villa, Nijmegen We zijn een kenniseconomie geworden en ons werk hoeft niet per se tussen 9 en 5 gedaan te worden.
Den Bosch: Rendement van Geluk event, 13 september 2016, RUW, Den Bosch De nieuwe betekenis-economie draait sinds de crisis op ‘happy start-ups’ en het zaaien van geluk.
Eindhoven: Invasie van de Drones event, 14 september 2016, SingularityU Innovation Hub, Eindhoven Is een drone een wapen, een stuk gereedschap of het populairste stuk speelgoed?
Utrecht: Slapend Rijk event, 19 september 2016, Bibliotheek Utrecht Welke invloed heeft Airbnb op de sociale structuur van een stad?
Tegenlicht Meet Up: Slapend Rijk event, 21 september 2016, Pakhuis de Zwijger, Amsterdam Loopt Amsterdam gevaar het nieuwe Venetië te worden?
Amersfoort: Slapend Rijk event, 21 september 2016, Stadslab 033, Amersfoort Welke invloed heeft Airbnb op de sociale structuur van een stad?
Lelystad: Rendement van Geluk event, 21 september 2016, FlevoMeer Bibliotheek, Lelystad Maatschappelijke betekenis als nieuwe winst.
Assen: Onderhandelaar in oorlogstijd event, 22 september 2016, Xapoe, Assen Hoe ziet de mogelijke toekomst van Syrië eruit?
Oss: Overvloed event, 22 september 2016, Bibliotheek Oss Zijn we op weg naar een wereld vol overvloed?
Utrecht: What makes you click event, 26 september 2016, Bibliotheek Utrecht Ons koopgedrag verschuift in hoog tempo van offline naar online.
Zeeland: Slapend Rijk event, 27 september 2016, Villa Magnolia, Oostkapelle Welke invloed heeft Airbnb op de sociale structuur van een stad?
Slapend Rijk event, 27 september 2016, Café Foyé, Zwolle Welke invloed heeft Airbnb op de sociale structuur van een stad?
Winschoten: Het einde van de manager event, 28 september 2016, De Tramwerkplaats, Winschoten Hoe ziet de organisatie van de 21ste eeuw eruit?
Den Haag: What makes you click event, 28 september 2016, Bazaar of Ideas, Den Haag Ons koopgedrag verschuift in hoog tempo van offline naar online.
Tegenlicht Meet Up: What makes you click event, 28 september 2016, Pakhuis de Zwijger, Amsterdam Van offline naar online: hoe wordt onze user experience gebruikt en misbruikt?
Amersfoort: What makes you click event, 28 september 2016, Stadslab 033, Amersfoort Ons koopgedrag verschuift in hoog tempo van offline naar online.
Deventer: Offline als luxe event, 29 september 2016, De Fermerie, Deventer Is offline zijn een luxe of een noodzaak?
Bussum: What makes you click event, 29 september 2016, Soupurbe, Bussum Ons koopgedrag verschuift in hoog tempo van offline naar online.
Bredevoort: What makes you click event, 30 september 2016, Koppelkerk, Bredevoort Ons koopgedrag verschuift in hoog tempo van offline naar online.