Na die ruzie met Jelles Bode in aflevering 144 van Ronflonflon op 8 juli 1987 vertikt 'Driebergen' het verder om nog met verkeersinformatie in Ronflonflon te komen. Ruzies of behoorlijk oplopende spanningen tussen Plafond en Driebergen zijn er al eerder geweest, zoals blijkt uit de onovertroffen lijstjes van Lies Schrier.
Bij het beschrijven van aflevering 63, 18 december 1985, constateert luisteraar Lies Schrier dat dat de laatste verkeersinfo is voor lange tijd. Pas in aflevering 144, de beruchte uitzending met Jelles Bode, duikt de verkeersinfo weer op.
Of er inderdaad tengevolge van dit conflict nooit meer verkeersinformatie is geweest in Ronflonflon valt niet met zekerheid te zeggen (althans niet door mij. nf). Ook is het helemaal niet met zekerheid te zeggen dat er geen verkeersinfo was als die niet op deze site te horen is. Ronflonflon werd regelmatig op de uitzenddag ‘in elkaar gestoken’ en op band gezet, en als er dan verkeersinfo kwam plaatste men die vermoedelijk tijdens de zgn. bandenwissel (het programma stond dan op twee banden die gecrossed werden). Omdat hier de uitzendbanden - althans voor zover aanwezig - zijn geplaatst (en niet de zogenaamde ‘registraties uit uitzending’), valt dat dus niet te checken.
Beschrijver Theo de Grood zegt nog over de verkeersinfo:
"Ik vond de verkeersjingle bij de volgende afleveringen:
161 - tijdens een interview met Nouwen, de baas van de ANWB
194 - tijdens een kletsverhaal van Falckenbosch
198 - hierin zat een herhaling van het Jelles Bode-incident uit aflevering 144"
Berucht onder radiotechnici is ook het verhaal over de herhalingen van Ronflonflon in nachtuitzendingen. Luisteraars werden dan ’s nachts vergast op verkeersinfo op hun autoradio, terwijl ze over doodstille wegen reden. Blijkbaar werden dan de registraties uit uitzending gebruikt.