Sandro van der Leeuwen behoort tot de millennial-generatie. Hij vindt dat zijn generatie wordt neergezet als 'lui' en 'wispelturig'. Maar zelf merkt hij dat hij maar moeilijk kan rondkomen van zijn kunstenaarsbestaan. Daarom verdient hij zijn geld als part-time barista. Met zijn programma-idee hoopt hij in één klap van al zijn problemen af te zijn: Hij wil gaan daten met rijke mannen. Zijn idee begon als een grap, maar hij komt er steeds meer achter dat zijn boodschap heel serieus is. Hij vindt dat er te weinig queer representatie in datingshows te vinden is. Met zijn zijn programma-idee hoopt hij hokjes te doorbreken en wil hij een realistisch beeld laten zien zijn generatie en de queergemeenschap.
Sandro herkende zich vroeger nauwelijks in de media en had het gevoel dat hij hoge cijfers moest halen, overal aan mee moest doen en zijn beste beentje voor moest zetten. Nu is hij gemotiveerd om een ander beeld te laten zien; de kwetsbaarheid die je ervaart als man en wat het mannelijkheidsideaal met je doet. Sandro wil graag de vinger op de zere plek leggen en onderbelichte onderwerpen de aandacht geven. Hij is maatschappelijk betrokken en maakt graag rauw en kwetsbaar werk.